Loading Događanja

ITIL v3 Foundation seminar daje pregled bitnih principa i izazova IT Service Managementa bazirano na preporukama ITIL v3. Seminar je koristan za sve IT stručnjake, a naročito one odgovorne za planiranje, dizajn, uspostavu, nadzor i upravljanje IT uslugama.

Seminar je sukladan zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL) i njime se stiču znanja potrebna za certifikat ITIL v3 IT Service Management Foundation, koji donosi 2 boda na putu prema ITIL Expert-u. ITIL v3 Foundation certifikat je preduvjet za sve daljnje certifikacijske seminare u ITIL v3 certifikacijskoj shemi.

Jezik: Jezik predavanja je hrvatski ili engleski, a prateća literatura i certifikacijski ispit je na engleskom jeziku.

Seminar je namijenjen…

Seminar je namjenjen svima u IT-u.

Sadržaj seminara

Uvod u IT Service Management i ITIL v3, odnosno pregled osnovnih koncepata, definicija, modela, procesa i funkcija sadržanih u 5 svezaka ITIL v3 dobrih praksi:

  • Service Strategy – postavljanje smjernica te razumjevanje općih poslovnih ciljeva i očekivanja s ciljem utvrđivanja strategije IT usluga
  • Service Design – definiranje skupa novih ili promijenjenih poslovnih zahtjeva te razvoj rješenja koja udovoljavaju specificiranim poslovnim potrebama
  • Service Transition – postavljanje smjernica za tranziciju dizajniranih usluga u produkcijsku okolinu (upravljanje infrastrukturom, znanjem, promjenama, rizicima i osiguranje kvalitete)
  • Service Operations – postizanje izvrsnosti u okviru svakodnevnih poslovnih aktivnosti. Pružanje usluga i podrška korisnicima usluga.
  • Continual Service Improvement – očuvanje kvalitete usluga u vremenu utemeljeno na postavljanju vizije i ciljeva, definiciji CSF i KPI te mjerenju i korekciji.
  • Seminara uključuje pripremu za polaganje ispita za ITIL v3 Foundation in IT Service Management Foundation certifikat, uključivo simulaciju samog ispita.
  • više o sadržaju seminara: ITIL Foundation Course Syllabus

Ciljevi seminara

  • Usvojiti terminologiju, koncepte i definicije ITILa
  • Razumjeti ITIL pristup koji opisuje 5 faza životnog ciklusa usluge
  • Upoznati ključne ITIL procese i funkcije te njihov doprinos u izvršavanju IT Service Management aktivnosti (ciljevi procesa, najbolje prakse, aktivnosti, uloge)
  • Uočiti prednosti korištenja ITIL najboljih praksi
  • Sklopiti mozaik procesa u jednu veliku sliku; upoznati zavisnosti procesa,
  • Diskutirati, analizirati i sagledati mogućnost primjene ITIL preporuka u vlastitoj organizaciji
  • Opcionalno: dokazati stečeno znanje polaganjem ispita i ostvarivanje ITIL Foundation certifikata
  • Primjer ITIL Foundation certifikacijskog ispita

Preduvjeti

Osnovno znanje o IT-u i procesima u IT-u, engleski jezik.

Share This Story, Choose Your Platform!

Go to Top