Service Desk Institute (SDI) – Paketi usluga
SDI standardi su vodilja za optimizaciju i opcionalno certifikaciju naprednih Support Centra. Service Desk Institute (SDI) je najveća europska i svjetska mreža IT service desk profesionalaca – mjesto za razmjenu iskustava, znanja, savjeta i rješenja. Service Desk Institute-a ostvaruje vodeću ulogu na području IT podrške u svjetskom mjerilu. To čini:
- postavljanjem standarda za IT support centre
- osmišljavanjem i provedbom programa obrazovanja za IT support profesionalce
- programom certifikacije za IT support centre
Naš Service Desk Institute Poster ( free download)
Service Desk Institute poster (free download)
SDI ključnim pokazateljima uspjeha za IT support organizacije smatra:
-
vođenje (eng Leadership),
-
politika i strategija (eng. Policy and Strategy),
-
upravljanje zaposlenicima (eng. People Management),
-
partnerstva i resursi (eng. Partnerships & Resources),
-
procesi (eng. Processes),
-
zadovoljstvo zaposlenika (eng. People Satisfaction),
-
zadovoljstvo korisnika (eng. Customer Satisfaction),
-
društvena odgovornost (eng. Social Responsibility)
-
učinkovitost (eng. Performance Results).
vođenje (eng Leadership),
politika i strategija (eng. Policy and Strategy),
upravljanje zaposlenicima (eng. People Management),
partnerstva i resursi (eng. Partnerships & Resources),
procesi (eng. Processes),
zadovoljstvo zaposlenika (eng. People Satisfaction),
zadovoljstvo korisnika (eng. Customer Satisfaction),
društvena odgovornost (eng. Social Responsibility)
učinkovitost (eng. Performance Results).
Service Desk Institute savjetovanje
Kao partner Service Desk Institute-a nudimo Vam slijedeće usluge:
- Service Desk Institute Assessment – specijalizirana procjena stanja IT support organizacije, Help Desk / Sevice Desk -a i gap analiza u odnosu na zahtjeve SDI standarda
- Savjetovanje sukladno SDI standardima
- Service Desk Institute Audit – formalna potvrda kvalitete IT support organizacije kroz certifikat Service Desk Institute-a
Service Desk Institute Assessment
SDI-jev osposobljeni predstavnik procjenjuje usklađenost Vaše djelatnosti pružanja usluga IT podrške sa 60 standarda za support centre ( vidi SDI poster) tj. procjenjuje u kojoj ste mjeri spremni za cjelokupan postupak ocjenjivanja (eng. audit) i certifikaciju.
Procjena stanja (eng. assessment) ustanovljava područja gdje su moguća poboljšanja i ukazuje na potencijalne rizike. Služeći se izvještajem o procjeni, uočit ćete ključne jake strane kao i slabosti vašeg centra za podršku.
Cilj procjene je usmjeriti Vašu pozornost na specifične pokazatelje te područja u kojima lako možete izvršiti najznačajnije promjene.
Procjenom stanja organizacija dobiva:
- objektivnu procjenu trenutnog načina rada IT podrške u odnosu na SDI standard
- prijedloge mjera za unaprijeđenje kvalitete poslovanja u cilju zadovoljavanja kriterija za postizanje certifikata Service Desk Institute-a
Service Desk Institute Audit
SDI-jev osposobljeni predstavnik izvodi audit usklađenosti djelatnosti pružanja usluga IT podrške sa 60 standarda za support centre te nakon dovršenog cjelokupnog audita priprema službeni izvještaj i ocjenu. Ukoliko su potrebni kriteriji zadovoljeni, organizacija dobiva međunarodno priznati certifikat kvalitete Service Desk Institute-a. U suprotnom, auditori daju pregled konkretnih korektivnih mjera koje bi unutar 6 mjeseci, ukoliko budu implementirane, trebale omogućiti dobivanje certifikata.
Audit je zasnovan na ključnim pokazateljima uspjeha za IT support organizacije ( vidi SDI poster).
Ovisno o rezultatima stanja, auditor dodjeljuje certifikat ili iznosi razloge zbog kojih ga ne može dodijeliti.
Ukoliko auditori ocjene da Centar za potporu korisnicima zadovoljava globalne kriterije potrebne za dobivanje certifikata, isti će mu biti i dodijeljen. U suprotnom, auditori će dati pregled konkretnih korektivnih mjera koje bi unutar 6 mjeseci, ukoliko budu implementirane, trebale Centru omogućiti dobivanje certifikata.
Service Desk Institute – ponuda seminara i radionica