Service Desk Institute – Edukacija i certifikacija pojedinaca
Edukacijski i certifikacijski program Service Desk Institute-a (SDI-a) dolazi iz prakse. Razvili su ga IT support profesionalci u cilju sistematizacije trenutne najbolje prakse u području Service Deska i IT supporta. Rezultat je međunarodno priznati certifikacijski program s dva edukacijska stupnja primjerena iskustvu te poziciji osobe u support organizaciji. Dva stupnja su poznata pod nazivima Service Desk Manager (SDM) i Service Desk Analyst (SDA).
SDI certifikacijski program
Service Desk Manager: za Service Desk ili IT Support voditelje i managere s najmanje 3 godine radnog iskustva u IT support/Service Desk okolini više…
ITSM Simulacija
ITSM Simulacija – Simulacija je smještena u Service Desk fiktivne organizacije te na zabavan i upečatljiv način razvija svijest o bitnim elementima i temama u IT Service Management-u. Izvrsna Team building radionica može biti i alternativa ili uvod formalnijoj ITIL edukaciji. više…
Pick’n’Mix modularni kursevi
Dodatno, SDI nudi i Pick’n’Mix i Service and Support Skill module koji stavljaju naglasak na određene teme:
Presentation Skills
Assertiveness Skills
Personal Effectiveness
Problem Solving
Report Writing
Effective Meeting Skills
Dealing with Difficult Customers
Communication Skills
Service and Support Skills
Effective Telephone Skills
Service Level Agreement
Internal Service Account Management
Internal Marketing for IT
Coaching for Success
Naš Service Desk Institute Poster ( free download)
Service Desk Institute poster (free download)
SDI ključnim pokazateljima uspjeha za IT support organizacije smatra:
-
vođenje (eng Leadership),
-
politika i strategija (eng. Policy and Strategy),
-
upravljanje zaposlenicima (eng. People Management),
-
partnerstva i resursi (eng. Partnerships & Resources),
-
procesi (eng. Processes),
-
zadovoljstvo zaposlenika (eng. People Satisfaction),
-
zadovoljstvo korisnika (eng. Customer Satisfaction),
-
društvena odgovornost (eng. Social Responsibility)
-
učinkovitost (eng. Performance Results).
vođenje (eng Leadership),
politika i strategija (eng. Policy and Strategy),
upravljanje zaposlenicima (eng. People Management),
partnerstva i resursi (eng. Partnerships & Resources),
procesi (eng. Processes),
zadovoljstvo zaposlenika (eng. People Satisfaction),
zadovoljstvo korisnika (eng. Customer Satisfaction),
društvena odgovornost (eng. Social Responsibility)
učinkovitost (eng. Performance Results).
Service Desk Institute – ponuda seminara i radionica