Baza znanja:
ISO 20000:
… Pronađite mnoštvo korisnih ISO 20000 resursa ( posteri, infografike, primjeri ispita, vodiči, webinari…).
ISO 20000 je prvi internacionalni standard za upravljanje uslugama.
ISO 20000 Baza znanja
ISO 20000 je međunarodni standard za IT Service Management ( ITSM). ISO 20000 dokazuje da nositelj certifikata posluje u skladu s najboljim poznatim praksama IT Service Managementa. Iako baziran je na ITIL-u, ISO 20000 ne postavlja IT Service Management-a prema ITIL-u kao nužan uvjet za dobivanje certifikata.
ITIL Edukacija:
ITIL® 4 Edukacija i certifikacija
ITIL 4 seminare smo prebacili u virtualnu učionicu te ih do daljnjeg nudimo kao interaktivne webinare. Mogli bismo reči – prava mala “Digitalna transformacija”!…
* Popust: za interaktivne webinare dajemo 50% popusta u odnosu na cijenu seminara u učionici
* “Garancija prolaska na ispitu” – Naravno, i za interaktivne webinare nudimo ovu opciju tj. ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve, drugi pokušaj je besplatan!
Uspješno smo se prilagodili novonastaloj situaciji te od 4/2020 naše seminare nudimo kao interaktivne webinare. Virtualna učionica / Interkativni webinari su trenutna alternativa seminarima u učionici. Ujedno, cijene su za ovu varijantu edukacije 50% cijene seminara u učionici…
Sukladno situaciji, ITIL 4 seminare do daljnjega ne nudimo u učionici. Ipak, “digitalno smo se transformirali” te kao alternativu nudimo virtualnu učionicu (interaktivni webinari) ili E-learning. … Svejedno, nadamo se da se u dogledno vrijeme vidimo i u učionici!