Baza znanja:
ITIL 4
… Pronađite mnoštvo korisnih ITIL 4 resursa ( posteri, infografike, primjeri ispita, vodiči, webinari…).
ITIL je skup dobrih praksi za upravljenjm uslugama.
Baza znanja:
ITIL 4
ITIL 4 vas vodi kroz Sustav vrijednosti usluga (eng. Service Value System) i na taj način pruža cjelovitu sliku pridonošenja poslovnoj vrijednosti. Fokus je na stvaranju vrijednosti kroz odnose između usluga.
ITIL 4 se usredotočava na omogućavanje stvaranja vrijednosti putem Sustava vrijednosti usluga (SVS). SVS prikazuje kako različite komponente i aktivnosti mogu raditi zajedno, u bilo kojoj vrsti organizacije, kako bi se omogućilo stvaranje vrijednosti putem usluga koje omogućuju IT.
ITIL 4 proširuje prethodne verzije ITIL-a pružajući praktičnu i fleksibilnu osnovu za podršku organizacijama na njihovom putu u novi svijet digitalne transformacije. ITIL 4 Pruža cjelovit IT/digitalni operativni model za isporuku i rad s tehnički omogućenih proizvoda i usluga i omogućava IT timovima ključnu ulogu u široj poslovnoj strategiji.