ISO 20000 edukacija i certifikacija:
ISO 20000 Foundation
ISO 20000 je međunarodni standard za IT Service Management ( ITSM). ISO 20000 dokazuje da nositelj certifikata posluje u skladu s najboljim poznatim praksama IT Service Managementa. Iako baziran je na ITIL-u, ISO 20000 ne postavlja IT Service Management-a prema ITIL-u kao nužan uvjet za dobivanje certifikata.
ISO 20000 Foundation seminar je dio ISO/IEC 20000 certifikacijske sheme.
Seminar interaktivnim pristupom tj. kombinacijom predavanja, diskusija i radnih materijala polaznike priprema za ISO/IEC 20000 Foundation certifikacijski ispit
Osnovni ciljevi seminara su upoznavanje s osnovnim konceptima norme ISO 20000, mogućostima primjene u praksi (uključujući koristi i izazove koje takva implementacija uključuje), kao i upoznavanje sa procesima revizija i certifikacija vezanih uz ISO 20000 normu.
Seminar, prateći zahtjeve za polaganje pripadnog ispita, pokriva slijedeće cjeline:
- Razumjevanje definicija i principa upravljanja kvalitetom u sklopu Service Management-a
- Razumjevanje pozicije koju ISO/IEC 20000 ima u svijetu Service Management-a
- Specifikacije kvalitete Service Management-a
- Pravila (kodeks) struke Service Management-a
Kroz navedene cjeline pokriveni su uz znatan obim pojmova, definicija i odnosa i slijedeći IT Service Management procesi tj. zahtjevi koje bi ti procesi trebali ispunjavati kako bi zadovoljili normu ISO 20000.
- Trajanje seminara: 3 dana
- Pretpostavke: osnovno znanje o IT-u i procesima u IT-u, engleski jezik
- Seminar je namjenjen: svima u IT-u
- Ispit: 1 sat, zatvorena knjiga, 40 multiple-choice pitanja, za prolaz potrebno 65%, engleski jezik
- Certifikat: Da
- Jezik predavanja: hrvatski (literatura je na engleskom jeziku)
Polaznici u sklopu seminara imaju organizirane tople napitke i osvježenja (kava, čaj, voda) te ručak.