ITIL 4 Foundation
ITIL 4 edukacija i certifikacija (učionica)
Naziv seminara: ITIL 4 Foundation in IT Service Management
Tip seminara: seminar u učionici
Trajanje seminara: 2 dana ( u vremenu od 8:30-16:30)
Certifikat: Da
“Garancija prolaska na ispitu”: Ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve – drugi pokušaj je besplatan
Cijena seminara: 650 EUR + PDV
Cijena ceritifikacijskog ispita: 200 EUR + PDV
Popust na cijenu seminara 35%: tri ili više polaznika iz iste organizacije ( cijena po polazniku: 422 EUR + PDV)
Popust na cijenu seminara 30%: dva polaznika iz iste organizacije ( cijena po polazniku: 455 EUR + PDV)
Popust na cijenu seminara 20%: polaznici drugih seminara (cijena po polazniku: 520 EUR + PDV)
Jezik: predavanja hrvatski (ili engleski), prateća literatura i certifikacijski ispit engleski.
Ispit: Ispit se sastoji od 40 multiple-choice pitanja na engleskom jeziku. Vrijeme predviđeno za riješavanje ispita je 60min; odnosno 75 min i korištenje riječnika ukoliko engleski nije materinji jezik. Nije dopušteno konzultiranje literature. Za prolaz je potrebno minimalno 65% točnih odgovora ( odnosno 26/40).
Polaganje ispita: Ispit se polaže drugi dan seminara, nastavno na seminar u vremenu 16:30-17:45. Preliminarni rezultati (prolaz/pad) su dostupni unutar sat vremena od završetka ispita, a postignute bodove i elektronički certifikat dobivate u roku od 48 sati.
ITIL 4 Foundation seminar daje pregled bitnih principa i izazova IT Service Managementa bazirano na preporukama ITIL 4 dobrih praksi. Seminar je koristan za sve IT stručnjake, a naročito one odgovorne za planiranje, dizajn, uspostavu, nadzor i upravljanje IT uslugama.
Seminar je sukladan zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL) i sadržajno uključuje znanja potrebna za certifikat ITIL 4 Foundation in IT Service Management. ITIL 4 Foundation certifikat je preduvjet za sve daljnje certifikacijske seminare u ITIL 4 certifikacijskoj shemi.
Osim teoretskih sadržaja, ITIL 4 Foundation trening sadrži i praktične vježbe usmjerene na razumjevanje moguće primjene naučenog u praksi.
- Moderne prakse i principe upravljanja IT uslugama
- Temeljna načela ITIL 4 (eng. ITIL 4 Guiding principles)
- 4 dimenzije Service Management-a:
- Organizacije i ljudi ( eng. Organisations & People)
- Informacije i tehnologija (eng. Information & Technology)
- Partneri i dobavljači ( eng. Partners & Suppliers)
- Tokovi vrijednosti i procesi ( eng. Value streams & Processes)
- ITIL Sustav vrijednosti usluge (eng. ITIL Service Value System)
- ITIL Lanac vrijednosti usluge ( eng. ITIL Service Value Chain)
- Definiranje tokova vrijednosti (eng. Value streams)
- Osnovni pojmovi ITIL-a 4 (npr. Vrijednost, Stvaranje vrijednosti kroz usluge, Usluge i Produkti, Prakse itd.)
- Odabrane prakse ITIL-u 4 koje se detaljnije obrađuju:
- Continual Improvement
- Change Control
- Incident Management
- Problem Management
- Service Request Management
- Service Desk
- Service Level Management
- Daljnje ITIL 4 prakse koje se obrađuju na nivou razumijevanja svrhe:
- Information security management
- Relationship management
- Supplier management
- IT asset management
- Monitoring and event management
- Release management
- Service configuration management
- Deployment management
- Availability Management
- Capacity and Performance Management
- Service Continuity Management
- ITIL 4 kvalifikacijski sustav
- Ciljana priprema za ITIL 4 Foundation ispit
Više o sadržaju seminara: ITIL 4 Foundation Course Syllabus
- IT menadžeri, IT voditelji, IT konzultanti, operativni menadžeri, generalni menadžeri, arhitekti rješenja (eng. Solution architects), IT stručnjaci i poslovni menadžeri
- Svatko zainteresiran za razumijevanje osnova ITIL 4 dobrih praksi
- Svatko zainteresiran za poboljšanje kvalitete upravljanja IT uslugama
- IT profesionalci iz organizacija gdje se ITIL već koristi za upravljenje IT uslugama
- Usvojiti terminologiju, koncepte i definicije ITILa 4
- Razumjeti ITIL 4 pristup koji opisuje ITIL sustav vrijednosti usluge ( eng. ITIL Service Value System), ITIL Lanac vrijednosti usluge (eng. ITIL Service Value Chain), Tokove vrijednosti ( eng. Value streams) i Prakse ( eng. Practices)
- Razumjeti ključne ITIL 4 prakse te njihov doprinos u izvršavanju IT Service Management aktivnosti (svrha, najbolje prakse, aktivnosti)
- Shvatiti prednosti korištenja ITIL 4 najboljih praksi
- Sklopiti mozaik ITIL 4 praksi u jednu veliku sliku; upoznati zavisnosti praksi
- Diskutirati, analizirati i sagledati mogućnost primjene ITIL 4 preporuka u vlastitoj organizaciji
- Opcionalno: dokazati stečeno znanje polaganjem ispita i ostvarivanje ITIL 4 Foundation certifikat
• Poželjne su IT vještine i poznavanje procesa/praksi upravljenja IT uslugama ( eng. IT Service Management-a)
- Jezik: engleski
- Trajanje: 60 min, odnosno 75 min za polaznike kojima engleski nije materinji jezik
- 40 pitanja s višestrukim izborom (a,b,c,d) s jednim točnim odgovorom, bez negativnih bodova
- Za prolaz je potrebno odgovoriti na najmanje 26 pitanja (65%) ispravno.
- Ispitni institut koji dodjeljuje certifikat: Peoplecert
- Akreditirana trening organizacija (ATO) za provedbu ispita: ITSM Partner
- Certifikat: Nakon uspješno položenog ITIL 4 Foundation ispita, dobivate međunarodno priznati certifikat: ITIL 4 Foundation Certificate in IT Service Management). Certifikat dobivate kao e-certifikat unutar 48 sati od polaganja ispita.
PMI certificirani polaznici dvodnevnog ITIL 4 Foundation treninga ostvaruju pravo na sljedeće PDU bodove (potrebne za PMI recertifikaciju):
Certificirani PMP® i PgMP® pojedinci dobivaju PDU u slijedećim kategorijama:
• Tehnički PDU: 3
• Strateški PDU: 5
• Ukupno PDU-ova: 8.0
Certificirani PfMP®, PMI-SP®, PMI-RMP®, PMI-ACP® i PMI-PBA® pojedinci dobivaju 5 PDU-a u kategoriji “Strateški PDU”.
ITSM Partner je akreditirana organizacija za obuku (ATO) i ovlaštena za provođenje ITIL treninga i polaganje ITIL ispita
Neprekidno usavršavamo svoje treninge, stoga jamčimo da je naš ITIL 4 Foundation uvijek u skladu s aktualnim nastavnim planom i programom propisanim od tvrtke Axelos Limited (vlasnika svih prava za ITIL).