ITIL v3 Foundation
ITIL v3 edukacija i certifikacija (učionica)
Tip seminara: seminar u učionici
Trajanje seminara: 3 dana
Certifikat: Da
Cijena seminara: 735 EUR + PDV
Cijena ceritifikacijskog ispita: 170 EUR + PDV
Popust na cijenu seminara 40%: tri ili više osoba iz iste organizacije ( 420 EUR + PDV)
Popust na cijenu seminara 30%: dvije osobe iz iste organizacije ( 515 EUR + PDV)
Popust na cijenu seminara 20%: polaznici drugih seminara (588 EUR + PDV)
Jezik: predavanja hrvatski ili engleski, prateća literatura i certifikacijski ispit engleski.
ITIL v3 Foundation seminar daje pregled bitnih principa i izazova IT Service Managementa bazirano na preporukama ITIL v3. Seminar je koristan za sve IT stručnjake, a naročito one odgovorne za planiranje, dizajn, uspostavu, nadzor i upravljanje IT uslugama.
Seminar je sukladan zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL) i njime se stiču znanja potrebna za certifikat ITIL v3 IT Service Management Foundation, koji donosi 2 boda na putu prema ITIL Expert-u. ITIL v3 Foundation certifikat je preduvjet za sve daljnje certifikacijske seminare u ITIL v3 certifikacijskoj shemi.
Jezik: Jezik predavanja je hrvatski ili engleski, a prateća literatura i certifikacijski ispit je na engleskom jeziku.
Seminar je namijenjen… svima u IT-u.
Sadržaj seminara
Uvod u IT Service Management i ITIL v3, odnosno pregled osnovnih koncepata, definicija, modela, procesa i funkcija sadržanih u 5 svezaka ITIL v3 dobrih praksi:
- Service Strategy – postavljanje smjernica te razumjevanje općih poslovnih ciljeva i očekivanja s ciljem utvrđivanja strategije IT usluga
- Service Design – definiranje skupa novih ili promijenjenih poslovnih zahtjeva te razvoj rješenja koja udovoljavaju specificiranim poslovnim potrebama
- Service Transition – postavljanje smjernica za tranziciju dizajniranih usluga u produkcijsku okolinu (upravljanje infrastrukturom, znanjem, promjenama, rizicima i osiguranje kvalitete)
- Service Operations – postizanje izvrsnosti u okviru svakodnevnih poslovnih aktivnosti. Pružanje usluga i podrška korisnicima usluga.
- Continual Service Improvement – očuvanje kvalitete usluga u vremenu utemeljeno na postavljanju vizije i ciljeva, definiciji CSF i KPI te mjerenju i korekciji.
- Seminara uključuje pripremu za polaganje ispita za ITIL v3 Foundation in IT Service Management Foundation certifikat, uključivo simulaciju samog ispita.
- više o sadržaju seminara: ITIL Foundation Course Syllabus
Ciljevi seminara
- Usvojiti terminologiju, koncepte i definicije ITILa
- Razumjeti ITIL pristup koji opisuje 5 faza životnog ciklusa usluge
- Upoznati ključne ITIL procese i funkcije te njihov doprinos u izvršavanju IT Service Management aktivnosti (ciljevi procesa, najbolje prakse, aktivnosti, uloge)
- Uočiti prednosti korištenja ITIL najboljih praksi
- Sklopiti mozaik procesa u jednu veliku sliku; upoznati zavisnosti procesa,
- Diskutirati, analizirati i sagledati mogućnost primjene ITIL preporuka u vlastitoj organizaciji
- Opcionalno: dokazati stečeno znanje polaganjem ispita i ostvarivanje ITIL Foundation certifikata
- Primjer ITIL Foundation certifikacijskog ispita
Preduvjeti
- Znanje engleskog jezika
- Iako nije uvjet, poželjno je radno iskustvo u IT-u.
Certifikacijski ispit
Ispit: Ispit se sastoji od 40 multiple-choice pitanja na engleskom jeziku. Vrijeme predviđeno za riješavanje ispita je 60min; odnosno 75 min i korištenje riječnika ukoliko engleski nije materinji jezik. Nije dopušteno konzultiranje literature. Za prolaz je potrebno minimalno 65% točnih odgovora ( odnosno 26/40).
Primjeri ispita: Primjere ITIL Foundation ispitnih pitanja možete pronaći u našoj ITIL bazi znanja