Uspješno smo se prilagodili novonastaloj situaciji te od 4/2020 naše seminare nudimo kao interaktivne webinare. Virtualna učionica / Interkativni webinari su trenutna alternativa seminarima u učionici. Ujedno, cijene su za ovu varijantu edukacije 50% cijene seminara u učionici...
ITIL 3 INTERAKTIVNI WEBINARI
Virtualni prolazak kroz naš ITIL 3 Poster i ključne pojmove i definicije ITIL 3 dobrih praksi upravljanja uslugama. Poster je osmišljen kao dio naših materijala za ITIL 3 edukacije...
ITIL 3 POSTER & OVERVIEW
Upoznajte se s ITIL 3 kvalifikacijskom shemom te mogućnostima za tranziciju s ITIL 3 na ITIL 4...
ITIL 3 KVALIFIKACIJSKA SHEMA
ITIL 4 Managing Professional Transition je modul koji nosiocima viših stupnjeva ITIL 3 certifikata omogućuje prelazak na viši nivo certifikata u ITIL 4...
TRANZICIJA ITIL 3 NA ITIL 4
ITIL 3 Seminare nudimo i kao E-learning...
ITIL 3 E-LEARNING
Sukladno situaciji, ITIL 3 seminare do daljnjega ne nudimo u učionici. Ipak, "digitalno smo se transformirali" te kao alternativu nudimo virtualnu učionicu (interaktivni webinari) ili E-learning. ... Svejedno, nadamo se da se u dogledno vrijeme vidimo i u učionici!
ITIL 3 SEMINARI U UČIONICI

ITIL® v3 Intermediate – Capability – Service Offerings and Agreements (SOA)

ITIL® v3 edukacija i certifikacija (učionica)

Service Offerings & Agreements (SOA)
Tip seminara: seminar u učionici
Trajanje seminara: 4 dana
Certifikat: Da
Cijena seminara: 1.560 EUR + PDV
Cijena certifikacijskog ispita: 270 EUR + PDV
Popust 20%: dvije ili više osoba iz iste organizacije ( 1.250 EUR + PDV)
Popust 20%: polaznici drugih seminara ( 1.250 EUR + PDV)
Jezik: predavanja hrvatski (ili engleski), a prateća literatura i certifikacijski ispit engleski

Service Offerings & Agreements (Capability stream) je seminar Intermediate stupnja ITIL v3 certifikacijske sheme koji produbljuje znanje iz područja osmišljavanja ponude, sklapanja i vođenja ugovora kao i relationship management-a. U svim Capability seminarima, naglasak je na praksi te uz obavezni teoretski dio, seminar je bogat zadacima namjenim pojedinačnom ili timskom izvršavanju te primjerima iz prakse koje polaznike pozivaju na diskusiju. Seminar završava dvodnevnom radionicom na kojoj polaznici kroz Case study bazirane zadatke utvrđuju naučeno te se pod vodstvom stručnog trenera pripremaju za način ispitivanja certifikacijskog ispita.

Seminar je osmišljen u skladu s zahtjevima APMG (službeni akrediter za ITIL) i polaganje pripadnog ispita donosi 4 boda u ITIL Certifikacijskoj shemi.

Seminar je namijenjen…

Seminar je namijenjen svima koje žele steći duboko znanje o mogućim kvalitativnim poboljšanjima Service Level Management-a te Service Portfolia i Service Kataloga.

Sadržaj seminara

  • Service Management kao organizacijska praksa te vrijednosti koje time nastaju u organizaciji
  • Funkcije, procesi i uloge u životnom ciklusu usluge
  • Procesi: Service Katalog Management, Service Portfolio Management, Service Level Management, Demand Management, Supplier Management, Financial Management, Business Relationship Management
  • Service Offerings and Agreements, uloge i odgovornosti
  • više o sadržaju seminara: Service Offerings and Agreements Certificate syllabus

Preduvjeti

  • ITIL v3 Foundation/ ITILv2-v3 Foundation Bridge certifikat ( u prijavi za seminar potrebno je navesti broj certifikata)
  • Znanje engleskog jezika
  • Iako nije uvjet, poželjno je bar dvije godine radnog iskustva u IT-u.

Certifikacijski ispit

Ispit: Ispit se sastoji od 8 kompleksnih multiple-choice pitanja baziranih na Case Study-u. Vrijeme predviđeno za riješavanje ispita je 90min odnosno 120 min i korištenje riječnika ako engleski nije materinji jezik. Nije dopušteno korištenje i konzultiranje literature. Za prolaz je potrebno minimalno 70%.

Certifikat i bodovi: Kandidati koji uspješno polože certifikacijski ispit dobivaju međunarodno priznati certifikat te 4 boda u ITIL® kvalifikacijskoj shemi.

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF seminari (e-learning):
TOGAF Essentials 2018 * TOGAF 9 Foundation * TOGAF 9 Certified * TOGAF Foundation & Certified * TOGAF Certified and Implementation

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation

Archimate seminari (e-learning):
Archimate 3 Practitioner

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt * Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner