ITSM Simulation – Igra i radionica – NOVO!!!!
Simulacija je smještena u Service Desk fiktivne organizacije te na zabavan i upečatljiv način razvija svijest o bitnim elementima i temama u IT Service Management-u. Izvrsna Team building radionica može biti i alternativa ili uvod formalnijoj ITIL edukaciji.
Ovaj praktični uvid u ITIL najbolje prakse namjenjen je cijeloj IT support organizaciji i izvrstan je za razvijanje svijesti o važnosti Service Deska u kontekstu uspjeha cjelokupne organizacije te povezanosti Service Deska i ostalih IT Service Management procesa…
Simulacija pruža…
- Direktno iskustvo IT Service Managementa i ITIL procesa
- Ustanovljava jasnu vezu između Incident i Problem Managementa, Change i Configuration Managementa, Service Level Agreement-a, financijskog aspekta te poslovnih metrika uspjeha
- Širinu razumijevanja logike ITIL najboljih praksi
- Ustanovljavanje i potvrđivanje veza između Service Desk-a i viših korporativnih ciljeva
- Uvid u probleme i izazova s kojima se suočavaju drugi dijelovi organizacije te posljedično razvijanje empatije i bolje komunikacije
Sadržaj i varijante seminara
Simulacija ima više varijanti (ovisno o cilju i trajanju):
- Poludnevna varijanta – namjenjena višem managementu, obuhvaća tri cjeline igre te radionicu u kojoj se razmatraju konkretne, za organizaciju bitne teme
- Cjelodnevna varijanta (Opcija 1) – poludnevna varijanta simulacije (tri runde igre) kombinirana je s uvodom u ITIL koji obuhvaća operativne i strateške teme IT Service Managementa
- Cjelodnevna varijanta (Opcija 2) – svih pet cjeline igre, po završetku svake cjeline grupna diskusija i ocjena postignutog kao i preporuke za daljnja poboljšanja u budućnosti
- Dvodnevna varijanta – svih pet cjelina igre, s diskusijama, ocjenama i prijedlozima poboljšanja nakon kojih slijedi ITSM radionica na kojoj se diskutiraju
Naš Service Desk Institute Poster ( free download)
Service Desk Institute poster (free download)
SDI ključnim pokazateljima uspjeha za IT support organizacije smatra:
-
vođenje (eng Leadership),
-
politika i strategija (eng. Policy and Strategy),
-
upravljanje zaposlenicima (eng. People Management),
-
partnerstva i resursi (eng. Partnerships & Resources),
-
procesi (eng. Processes),
-
zadovoljstvo zaposlenika (eng. People Satisfaction),
-
zadovoljstvo korisnika (eng. Customer Satisfaction),
-
društvena odgovornost (eng. Social Responsibility)
-
učinkovitost (eng. Performance Results).
vođenje (eng Leadership),
politika i strategija (eng. Policy and Strategy),
upravljanje zaposlenicima (eng. People Management),
partnerstva i resursi (eng. Partnerships & Resources),
procesi (eng. Processes),
zadovoljstvo zaposlenika (eng. People Satisfaction),
zadovoljstvo korisnika (eng. Customer Satisfaction),
društvena odgovornost (eng. Social Responsibility)
učinkovitost (eng. Performance Results).
Service Desk Institute – ponuda seminara i radionica