Service Desk Manager (SDM) certifikacija
Uspješno vođenje tima ljudi u IT podršci zahtjeva od pojedinca široku paletu znanja i sposobnosti; neka od najbitnijih su motiviranje i management ljudi, organizacija i provođenje kvalitetnog pružanja usluge IT podrške te planiranje, kontroliranje i stalno usavršavanje.
Seminar je namjenjen Service Desk Managerima, voditeljima i koordinatorima timova IT podrške. Polaznici seminara bi trebali imati bar 3 godine radnog iskustva u IT podršci. Iskustvo u vođenju je poželjno, ali nije uvjet.
Sadržaj seminara
- Uloga i odgovornosti Service Desk Managera – sposobnosti, vještine i znanja potrebna za efikasno ispunjavanje uloge,
- Stvaranje efektivnog tima – procjena modela pružanja usluge i strukture postojećeg tima, kvantificiranje prednosti i slabih točaka, planiranje poboljšanja te prilagodba situacijama iz prakse
- Management ljudi – ključna područja efektivnog vođenja tima ljudi
- Procesi – preispitivanje postojećih procesa u odnosu na najbolje prakse. Razvoj strategije za stalno poboljšavanje te definiranje vrijednosti koja se pruža uslugom IT podrške
- Unaprijeđivanje Service Desk-a – fokusirano planiranje kapaciteta i volumena posla, radnog opterećenja zaposlenika i financija
- Planiranje razvoja ljudi – kako planirati i implementirati program stalnog razvoja ljudskih resursa
- IT Service Management – razumjeti procese IT podrške (npr. Incident Management, Change Management, Service Level Management) te njihovu interakciju sa Service Deskom
- Alati i tehnologije – uobičajeni alati i tehnologije u Service Desk okruženju, njihove mogućnosti te kako ih efektivno koristiti
- Operativni Management – razumijevanje i prepoznavanje važnosti efektivnog Operativnog managementa
- Financije – elementi financijske osvještenosti u modernom IT okruženju
Opći podaci o seminaru
- Trajanje seminara: 4 dana (mogućnost Fast Track varijante za grupu s većim praktičnim iskustvom)
- Pretpostavke : razumjevanje poslova IT podrške korisnicima
- Ispit: 1 sat, zatvorena knjiga, 60 multiple-choice pitanja, za prolaz potrebno 80%
- Seminar je namjenjen: za stručnjake/Service Desk Managere/voditelje timova koji obavljaju ili će obavljati poslove vođenja korisničke podrške.
- Certifikat: Da.
Naš Service Desk Institute Poster ( free download)
Service Desk Institute poster (free download)
SDI ključnim pokazateljima uspjeha za IT support organizacije smatra:
-
vođenje (eng Leadership),
-
politika i strategija (eng. Policy and Strategy),
-
upravljanje zaposlenicima (eng. People Management),
-
partnerstva i resursi (eng. Partnerships & Resources),
-
procesi (eng. Processes),
-
zadovoljstvo zaposlenika (eng. People Satisfaction),
-
zadovoljstvo korisnika (eng. Customer Satisfaction),
-
društvena odgovornost (eng. Social Responsibility)
-
učinkovitost (eng. Performance Results).
vođenje (eng Leadership),
politika i strategija (eng. Policy and Strategy),
upravljanje zaposlenicima (eng. People Management),
partnerstva i resursi (eng. Partnerships & Resources),
procesi (eng. Processes),
zadovoljstvo zaposlenika (eng. People Satisfaction),
zadovoljstvo korisnika (eng. Customer Satisfaction),
društvena odgovornost (eng. Social Responsibility)
učinkovitost (eng. Performance Results).
Service Desk Institute – ponuda seminara i radionica