ITS Partner - Baza znanja - EFQM (European Foundation for Quality Management)

EFQM (European Foundation for Quality Management)

Pronađite mnoštvo korisnih linkova i savjeta iz područja European Foundation for Quality Management-a

Korisni linkovi

EFQM Model

Važan korak za poboljšanje kvalitete u Europi, bilo je stvaranje EFQM modela. EFQM model nastao je kao rezultat analize uspješnih europskih organizacija s ciljem odražavanje osnovnih principa njihove izvrsnosti. EFQM sadržava u sebi osnovne principe TQM-a (Total
Quality Managementa) te koncepte primjenjive bez obzira na specifičnosti posla kojim se organizacija bavi. EFQM je s vremenom postao najkorišteniji i najpoznatiji model u Europi i podržava European Quality Award.

EFQM model izvrsnosti predstavljen je 1992. godine, a sastoji se od devet aspekata od kojih pet osposobljava tvrtku za postizanje izvrsnih rezultata, a četiri ukazuju na postignute rezultate:

EFQM Model

Model se temelji na sljedećoj pretpostavci:

Izvrsni rezultati u djelovanju organizacije, odnosu prema korisnicima, zaposlenicima i društvu postižu se izvrsnim vodstvom koje definira politiku i strategiju, a koju osiguravaju resursi i procesi te provode zaposlenici i partneri.

Izvrsnost je definirana kao natprosječna vještina vođenja organizacije i postizanja rezultata. Istinski izvrsne organizacije su one koje teže zadovoljavanju svojih vlasnika onime što postižu, načinom na koji to postižu, kao i onime što mogu dostići te sigurnošću da će dobiveni rezultati biti podržani i u budućnosti.

Primjena EFQM modela na područje Service Supporta

Poster! Service Desk Institute Standardi i Certifikacijska Shema (NOVO!) – free download!


više informacija o SDI modelu

EFQM Organizacija

Važan korak za poboljšanje kvalitete u Europi, bilo je stvaranje EFQM modela. EFQM model nastao je kao rezultat analize uspješnih europskih organizacija s ciljem odražavanje osnovnih principa njihove izvrsnosti. EFQM sadržava u sebi osnovne principe TQM-a (Total
Quality Managementa) te koncepte primjenjive bez obzira na specifičnosti posla kojim se organizacija bavi. EFQM je s vremenom postao najkorišteniji i najpoznatiji model u Europi i podržava European Quality Award.

EFQM model izvrsnosti predstavljen je 1992. godine, a sastoji se od devet aspekata od kojih pet osposobljava tvrtku za postizanje izvrsnih rezultata, a četiri ukazuju na postignute rezultate:

Jezici koje govorimo su: hrvatski, engleski i njemački.

Za daljnje informacije, kontaktirajte nas direktno.

E-mail: info@itsm.hr.

Our KNOWLEDGE BASE!

479.00Add to cart

Our E-LEARNING offer!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF 9 (e-learning):
Getting started with TOGAF 9.1 * TOGAF 9 Foundation * TOGAF 9 Certified *TOGAF 9 Certified * TOGAF 9 Certified and Implementation Suite

IT4IT (e-learning):
IT4IT Foundation

Archimate 2.1 (e-learning):
Archimate Certified

BPMN 2.0 (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt * Six Sigma Advanced

PRINCE 2 (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) * Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP) * Ethical Hacker v8 * Computer Hacking Forensic Investigator *Security Analyst/Licensed Penetration Tester * Network Security Administrator (ENSA)

RESILIA (e-learning):
RESILIA Foundation * RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP / PMI (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL 4 FOUNDATION:
ITIL 4 Foundation
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across the Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner