ITIL V3 POSTERI & OVERVIEW
Životni ciklus je niz promjena kroz koje živo biće prolazi od početka svog života do smrti.
ITIL v3 opisuje model Životnog ciklusa usluge (eng. Service Lifecycle)!
Did you know…?
.. that immortality exists. Scientists have discovered a jellyfish which can live forever. More…
UPRAVLJANJE USLUGAMA & ITIL
Organizacije stvaraju vrijednost u obliku dobara i usluga.
Usluge su glavni način na koji organizacije stvaraju vrijednost. Danas je većina usluga omogućena informatičkim tehnologijama, a upravljanje IT uslugama (eng. IT Service Management (ITSM)) smatra se ključnom strateškom sposobnošću!
UPRAVLJANJE USLUGAMA
Upravljanje uslugama (eng Service Management) je skup specijaliziranih organizacijskih sposobnosti koji klijentima omogućuje vrijednosti u obliku usluga.
ITIL
ITIL je zbirka preporuka najbolje prakse za upravljanje uslugama i globalno većinom usvojen okvir za upravljanje uslugama.
ITIL 3 – ŽIVOTNI CIKLUS USLUGE
ITIL 3 je objavljen 2007., a revidiran 2011.
ITIL® V3 ima pristup životnog ciklusa usluge u pružanja smjernica za najbolju praksu upravljanja IT uslugama. U ITIL v3 životnom ciklusu usluge postoji pet faza: strategija usluge, dizajn usluge, tranzicija usluge, operativni rad usluge i kontinuirano poboljšavanje usluge.
USLUGE & PROCESI
ITIL 3 naglašava važnost koordinacije i kontrole svih procesa, sustava i funkcija potrebnih za utvrđivanje, oblikovanje, isporuku i podršku uslugama, uz fokus na kontinuirano poboljšavanje usluga i procesa.
USLUGA
Usluga je način pružanja vrijednosti klijentima omogućavanjem ishoda koje klijenti žele postići uz rasterećenje od specifičnih troškova i rizika.
PROCES
Proces je strukturirani skup aktivnosti dizajniran za postizanje određenog cilja. Proces uzima jedan ili više definiranih ulaza i pretvara ih u definirane izlaze.