ITIL® v3 Intermediate – Service Operation (SO)
Interaktivni webinar i certifikacijski ispit
Service Operation (Lifecycle stream) je seminar Intermediate stupnja ITIL v3 certifikacijske sheme koji produbljuje znanje iz područja upravljanja operativnim uslugama. U seminaru se izmjenjuju teoretski dio, te zadaci namjeni pojedinačnom ili timskom izvršavanju. Seminar uključuje radionice na kojima polaznici utvrđuju naučeno te se pod vodstvom stručnog trenera pripremaju za način ispitivanja certifikacijskog ispita.
Seminar je osmišljen u skladu s zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL) i polaganje pripadnog ispita donosi 3 boda u ITIL certifikacijskoj shemi.
Seminar je namijenjen svima koje žele steći znanje o ITIL preporukama vezano uz operativno upravljanje dnevnim zadacima podrške uslugama.
- Uvod u Service Operation (osnove, ciljevi i smjernice)
- Service Operation procesi:
- Service Operation funkcije: Service Desk, Technical Management, Application Management, Operations Management
- Standardne aktivnosti Service Operation-a
- Organizacijski aspekti Service Operation-a
- Zahtjevi vezano uz tehnologiju, alate te implementaciju
- Izazovi, kritični faktori uspjeha i rizici
- više o sadržaju seminara: Service Operation Certificate syllabus
- ITIL v3 Foundation/ ITILv2-v3 Foundation Bridge certifikat ( u prijavi za seminar potrebno je navesti broj certifikata)
- Znanje engleskog jezika
- Iako nije uvjet, poželjno je bar dvije godine radnog iskustva u IT-u.
Certifikat i bodovi: Kandidati koji uspješno polože certifikacijski ispit dobivaju međunarodno priznati certifikat te 3 boda u ITIL® kvalifikacijskoj shemi.
Accredited ITIL® Service Operation training is provided by ITSM Partner GmbH Wien, accredited by PeopleCert.