ITIL® v3 Intermediate – Continual Service Improvement (CSI)
Interaktivni webinar i certifikacijski ispit
Continual Service Improvement (Lifecycle stream) je seminar Intermediate stupnja ITIL v3 certifikacijske sheme koji produbljuje znanje iz područja kontinuiranog poboljšavanja kako procesa tako i usluga. U seminaru se izmjenjuju teoretski dio, te zadaci namjeni pojedinačnom ili timskom izvršavanju. Seminar završava jednodnevnom radionicom na kojoj polaznici utvrđuju naučeno te se pod vodstvom stručnog trenera pripremaju za način ispitivanja certifikacijskog ispita.
Seminar je osmišljen u skladu s zahtjevima APMG (službeni akrediter za ITIL) i polaganje pripadnog ispita donosi 3 boda u ITIL Certifikacijskoj shemi.
Seminar je namijenjen svima koje žele steći znanje o ITIL preporukama vezano uz kontinuirano poboljšanje usluga i procesa u organizaciji.
- Uvod u Continual Service Improvement (osnove, ciljevi i smjernice)
- Procesi: CSI-proces: 7-Step-Improvement proces
- Izvještavanje, metrike i pravila, kao i sučelja prema ostalim procesima u životnom ciklusu usluge
- Metodologija, tehnike i organizacija
- Tehnologija i alati koji podržavaju Continual Service Improvement
- Implementacija Continual Service Improvement-a
- Kritični faktori uspjeha i rizici
- više o sadržaju seminara: Continual Service Improvement Certificate syllabus
- ITIL v3 Foundation/ ITILv2-v3 Foundation Bridge certifikat ( u prijavi za seminar potrebno je navesti broj certifikata)
- Znanje engleskog jezika
- Iako nije uvjet, poželjno je bar dvije godine radnog iskustva u IT-u.
Certifikat i bodovi: Kandidati koji uspješno polože certifikacijski ispit dobivaju međunarodno priznati certifikat te 3 boda u ITIL® kvalifikacijskoj shemi.
Accredited ITIL® Continual Service Improvement training is provided by ITSM Partner GmbH Wien, accredited by PeopleCert.