ITIL® v3 Intermediate – Service Strategy (SS)
Interaktivni webinar i certifikacijski ispit
ITIL Service Strategy (Intermediate – Lifecycle stream) je seminar Intermediate stupnja ITIL v3 certifikacijske sheme koji produbljuje znanje iz područja stateškog planiranja, provedbe i upravljanja uslužno baziranim poslovnim modelom. U seminaru se izmjenjuju teoretski dio, te zadaci namjeni pojedinačnom ili timskom izvršavanju. Seminar uključuje radionice na kojima polaznici utvrđuju naučeno te se pod vodstvom stručnog trenera pripremaju za način ispitivanja certifikacijskog ispita.
Seminar je osmišljen u skladu s zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL), a polaganje pripadnog ispita donosi 3 boda u ITIL certifikacijskoj shemi.
Seminar je namijenjen svima koje žele steći znanje o ITIL preporukama vezano uz stateško planiranje, provedbu i upravljanje uslužno baziranim poslovnim modelom.
- Uvod u Service Strategy (osnove, ciljevi i smjernice)
- Definiranje tržišnog prostora (eng. Market space)
- Service Strategy procesi:
- Praćenje provedbe strategije kroz ostale faze životnog ciklusa usluge
- Izazovi, kritični faktori uspjeha i rizici
- više o sadržaju seminara: Service Strategy Certificate syllabus
- ITIL v3 Foundation/ ITILv2-v3 Foundation Bridge certifikat ( u prijavi za seminar potrebno je navesti broj certifikata)
- Znanje engleskog jezika
- Iako nije uvjet, poželjno je bar dvije godine radnog iskustva u IT-u.
Certifikat i bodovi: Kandidati koji uspješno polože certifikacijski ispit dobivaju međunarodno priznati certifikat te 3 boda u ITIL® kvalifikacijskoj shemi.
Accredited ITIL® Service Strategy training is provided by ITSM Partner GmbH Wien, accredited by PeopleCert.