ITIL® 4 Specialist:

ITIL® 4 Create, Deliver & Support (ITIL CDS)

Interaktivni webinar / Virtualna učionica

ITIL Specialist Create, Deliver and Support modul pokriva osnovne/”core” aktivnosti upravljanja uslugama i proširuje trenutni opseg ITIL-a obuhvaćanjem ‘stvaranja’ usluga. Modul se fokusira na integraciju različitih tokova vrijednosti i aktivnosti za stvaranje, isporuku i podršku IT omogućenim proizvodima i uslugama. Istovremeno, modul pokriva prateće prakse, metode i alate usmjerene na upravljanje performansama usluga te pruža razumijevanje kvalitete usluge i metoda poboljšanja. Ujedno, ovaj modul obuhvaća i teme vezane uz pružanje inovativnih, ali pouzdanih IT omogućenih usluga kupcima na sve konkurentnijem tržištu.

ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support (ITIL CDS) namijenjen je ITSM stručnjacima koji upravljaju radom IT-omogućenih & digitalnih proizvoda i usluga te su odgovorni za isporuku od početka do kraja.

Akreditirani seminar te položeni ITIL 4 Foundation su preduvijet za sve ITIL 4 module.

Seminar je sukladan zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL) i sadržajno uključuje znanja potrebna za certifikat ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support (CDS) in IT Service Management.

  • Naziv seminara: ITIL 4 Specialist: Create, Deliver & Support ( ITIL CDS)
  • Tip seminara: INTERAKTIVNI WEBINAR
  • Trajanje seminara: 5 dana, u vremenu od 9:00-13:00. Predavanja se održavaju od ponedjeljka do četvrtka, a certifikacijski ispit se piše u petak u vremenu 9:00-12:00.
  • Cijena seminara: 650 EUR + PDV ( = cijena seminara u učionici uz popust 50%)
  • Cijena ceritifikacijskog ispita: 400 EUR + PDV
  • Jezik: predavanja su na hrvatskom, a prateća literatura i certifikacijski ispit su na engleskom jeziku.

“Garancija prolaska na ispitu”: Ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve – drugi pokušaj je besplatan!

Ispit: Ispit se sastoji od 40 multiple-choice pitanja na engleskom jeziku. Vrijeme predviđeno za riješavanje ispita je 60min; odnosno 75 min i korištenje riječnika ukoliko engleski nije materinji jezik. Nije dopušteno konzultiranje literature. Za prolaz je potrebno minimalno 65% točnih odgovora ( odnosno 28/40).

Polaganje ispita: Ispit se polaže dan nakon završetka seminara, u vremenu 9:00-12:00. Preliminarni rezultati (prolaz/pad) su dostupni unutar sat vremena od završetka ispita, a postignute bodove i elektronički certifikat dobivate u roku dva radna dana.

ITIL 4 Create, Deliver & Support (CDS) detaljnije…

Ciljevi, preduvjeti, akreditacija…

  • Usvojiti terminologiju, koncepte i definicije ITILa 4
  • Razumjeti ITIL 4 pristup koji opisuje ITIL sustav vrijednosti usluge ( eng. ITIL Service Value System), ITIL Lanac vrijednosti usluge (eng. ITIL Service Value Chain), Tokove vrijednosti ( eng. Value streams) i Prakse ( eng. Practices)
  • Razumjeti ključne ITIL 4 prakse te njihov doprinos u izvršavanju IT Service Management aktivnosti (svrha, najbolje prakse, aktivnosti)
  • Shvatiti prednosti korištenja ITIL 4 najboljih praksi
  • Sklopiti mozaik ITIL 4 praksi u jednu veliku sliku; upoznati zavisnosti praksi
  • Diskutirati, analizirati i sagledati mogućnost primjene ITIL 4 preporuka u vlastitoj organizaciji
  • Opcionalno: dokazati stečeno znanje polaganjem ispita i ostvarivanje ITIL 4 Foundation certifikat

Tipični polaznici su:

  • IT menadžeri, IT voditelji, IT konzultanti, operativni menadžeri, generalni menadžeri, arhitekti rješenja (eng. Solution architects), IT stručnjaci i poslovni menadžeri
  • Svatko zainteresiran za razumijevanje osnova ITIL 4 dobrih praksi
  • Svatko zainteresiran za poboljšanje kvalitete upravljanja IT uslugama
  • IT profesionalci iz organizacija gdje se ITIL već koristi za upravljenje IT uslugama
  • Potrebno je znanje engleskog jezika (budući su materijali za seminar i ispit na engleskom jeziku)
  • Poželjne su IT vještine i poznavanje procesa/praksi upravljenja IT uslugama ( eng. IT Service Management-a)

ITSM Partner Consulting je akreditirana organizacija za obuku (eng. Accredited Training Organisation(ATO)) te ovlaštena za provođenje ITIL treninga i polaganje ITIL ispita

Neprekidno usavršavamo svoje treninge, stoga jamčimo da su naši ITIL 4 seminari uvijek u skladu s aktualnim nastavnim planom i programom propisanim od tvrtke Axelos Limited (vlasnika svih prava za ITIL).

 

Accredited ITIL® Create, Deliver and Support training is provided by ITSM Partner GmbH Wien, accredited by PeopleCert.

ITIL® Create, Deliver and Support is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.