Interaktivni webinar:
ITIL® 4 Managing Professional Transition (ITIL MPT)
Predavanja: 2 x 9:00-13:00 (pon-čet)
Ispit: 9:00-12:00 (petak)
* 50% popusta na cijenu seminara u učionici
* “Garancija prolaska na ispitu” – Ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve, drugi pokušaj je besplatan.
“Do or do not, there is no try”
― Yoda, -The Empire Strikes Back
(Scene – When Yoda hears Luke’s uncertain remark about trying to get his ship out of the swamp)
ITIL® 4 :
ITIL® 4 Managing Professional Transition (ITIL MPT)
Interaktivni webinar / Virtualna učionica
Ukoliko ste ITIL v3 Expert ili posjedujete najmanje 17 bodova u ITIL V3 certifikacijskoj shemi… Onda je ovo pravo vrijeme da se upoznate s ITIL 4 novostima u svijetu Service Managementa.
Pomoću ITIL 4 Managing Professional Transition modula omogućen je prijelaz na certifikat ITIL 4 koji odgovara statusu ITIL v3 Expert-a. Ostanite u tijeku!
Seminar je sukladan zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL) i sadržajno uključuje znanja potrebna za certifikat ITIL 4 Managing Professional certifikat.
Osim teoretskih sadržaja, ITIL 4 Foundation trening sadrži i praktične vježbe usmjerene na razumjevanje moguće primjene naučenog u praksi.
Seminar je sukladan zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL) i sadržajno uključuje znanja potrebna za certifikat ITIL 4 Managing Professional in IT Service Management.
- Naziv seminara: ITIL 4 Managing Professional Transtition ( ITIL MPT)
- Tip seminara: INTERAKTIVNI WEBINAR
- Trajanje seminara: 2 x 4 dana, u vremenu od 9:00-13:00. Predavanja se održavaju od ponedjeljka do četvrtka, a certifikacijski ispit se piše zaključno u petak u vremenu 9:00-12:00.
- Cijena seminara: 1.100 EUR + PDV ( = cijena seminara u učionici uz popust 50%)
- Cijena ceritifikacijskog ispita: 430 EUR + PDV
- Jezik: predavanja su na hrvatskom, a prateća literatura i certifikacijski ispit su na engleskom jeziku.
- Preduvjeti: ITIL v3 Expert certifikat ili 17 bodova u ITIL v3 certifikacijskoj shemi.
“Garancija prolaska na ispitu”: Ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve – drugi pokušaj je besplatan!
Ispit: Ispit se sastoji od 40 multiple-choice pitanja na engleskom jeziku. Vrijeme predviđeno za riješavanje ispita je 60min; odnosno 75 min i korištenje riječnika ukoliko engleski nije materinji jezik. Nije dopušteno konzultiranje literature. Za prolaz je potrebno minimalno 70% točnih odgovora ( odnosno 28/40).
Polaganje ispita: Ispit se polaže dan nakon završetka seminara, u vremenu 9:00-12:00. Preliminarni rezultati (prolaz/pad) su dostupni unutar sat vremena od završetka ispita, a postignute bodove i elektronički certifikat dobivate u roku dva radna dana.
ITIL 4 Managing Professional Transition (MPT) detaljnije…
- Osnove ITIL-a 4: Glavne promjene u odnosu na ITIL v3 te glavne koncepte ITIL 4.
- Osnovni pojmovi ITIL-a 4 (npr. Vrijednost, Stvaranje vrijednosti kroz usluge, Usluge i Produkti, Prakse itd.)
- Moderne prakse i principi upravljanja IT uslugama
- Temeljna načela ITIL 4 (eng. ITIL 4 Guiding principles). Kroz praktične primjere i vježbe vidjet ćete kako će vam primjena načela koristiti.
- 4 dimenzije Service Management-a (nastale iz poznatog 4P koncepta ITIL-a V3):
- Organizacije i ljudi ( eng. Organisations & People)
- Informacije i tehnologija (eng. Information & Technology)
- Partneri i dobavljači ( eng. Partners & Suppliers)
- Tokovi vrijednosti i procesi ( eng. Value streams & Processes)
- ITIL Sustav vrijednosti usluge (eng. ITIL Service Value System)
- ITIL Lanac vrijednosti usluge ( eng. ITIL Service Value Chain)
- Definiranje tokova vrijednosti (eng. Value streams)
- Naučit ćete kako izgraditi tok vrijednosti usluga. (Temelj za to je ITIL 4 knjiga “Create, Deliver and Support”.)
- Nakon toga se govori o vrijednosti za dionike (eng. Stakeholder Value). Naučit ćete kako funkcionira dizajn putovanja kupca (eng. Customer Journey), kako stvoriti odgovarajuću ponudu usluga i kako izgraditi održiv, dobar odnos s kupcima.
- Agile, Lean i DevOps imali su značajan utjecaj na razvoj ITIL-a 4. Ovdje govorimo o “High velocity IT” i novim operativnim modelima.
- Predzadnji dan posvećen je temama: Governance, Risk & Compliance. Kakav utjecaj imate na vaše procese i prakse? I na kraju, kako uspijevate postići organizacijske promjene?
- Posljednjeg dana dovršavamo “Big Picture”, koja se u ITIL-u 4 zove “Sustav vrijednosti usluga” (eng. ITIL 4 Service Value System). Sažeto prikazujemo osnovne pojmove, koncepte, metode, prakse i procese. Rasprava je također dio pripreme za certifikacijski ispit.
- Rješavamo pokusni ispit. Raspravljamo o vašim odgovorima i objašnjavamo zašto je neki odgovor mogao biti točan.
- Nakon toga slijedi ispit. Uspješan završetak vas čini certificiranim “ITIL 4 Managing Professional” stručnjakom.
Više o sadržaju seminara: The Learning Outcomes for the ITIL 4 Managing Professional Transition module…
Course Content:
- Understand the key concepts of service management
- Understand how the ITIL guiding principles can help an organization adopt and adapt service management
- Understand the four dimensions of service management
- Understand the purpose and components of the ITIL service value system
- Understand the activities of the service value chain, and how they interconnect
- Understand how to plan and build a service value stream to create, deliver, and support services
- Know how relevant ITIL practices contribute to the creation, delivery and support across the SVS and Value streams
- Know how to create, deliver and support services
- Understand concepts regarding the high-velocity nature of the digital enterprise, including the demand it places on IT
- Understand the digital product lifecycle in terms of the ITIL ‘operating model’
- Understand the importance of the ITIL Guiding Principles and other fundamental concepts for delivering high velocity IT
- Understand how customer journeys are designed
- Know how to foster stakeholder relationships
- Know how to shape demand and define service offerings
- Know how to onboard and offboard customers and users
- Know how to act together to ensure continual value co-creation (service consumption / provisioning)
- Know how to realise and validate service value
- Understand the scope and activities relevant to Direct and plan
- Understand the role of GRC and how to integrate the principles and methods into the service value system
- Understand and know how to use the key principles and methods of Organizational Change Management to direction, planning and improvement
Ispit
Ispit se održava nastavno na seminar:
- Jezik: engleski
- Trajanje: 120 min za polaznike kojima engleski nije materinji jezik ( inače 60 min)
- 40 pitanja s višestrukim izborom (a,b,c,d) s jednim točnim odgovorom, bez negativnih bodova
- Za prolaz je potrebno minimalno 28 točnih odgovora (65%)
- Certifikat dodjeljuje: Peoplecert (Ispitni institut)
- Akreditirana trening organizacija (ATO) za provedbu ispita: ITSM Partner Consulting
- Certifikat: Nakon uspješno položenog ispita, dobiva se međunarodno priznati certifikat: ITIL 4 Managing Professional Transition Certificate in IT Service Management. Certifikat se dobiva kao e-certifikat unutar dva radna dana od polaganja ispita.
Ciljevi, preduvjeti, akreditacija…
- Usvojiti terminologiju, koncepte i definicije ITILa 4
- Razumjeti ITIL 4 pristup koji opisuje ITIL sustav vrijednosti usluge ( eng. ITIL Service Value System), ITIL Lanac vrijednosti usluge (eng. ITIL Service Value Chain), Tokove vrijednosti ( eng. Value streams) i Prakse ( eng. Practices)
- Razumjeti ključne ITIL 4 prakse te njihov doprinos u izvršavanju IT Service Management aktivnosti (svrha, najbolje prakse, aktivnosti)
- Shvatiti prednosti korištenja ITIL 4 najboljih praksi
- Sklopiti mozaik ITIL 4 praksi u jednu veliku sliku; upoznati zavisnosti praksi
- Diskutirati, analizirati i sagledati mogućnost primjene ITIL 4 preporuka u vlastitoj organizaciji
- Opcionalno: dokazati stečeno znanje polaganjem ispita i ostvarivanje ITIL 4 Managing Professional certifikata
- IT menadžeri, IT voditelji, IT konzultanti, operativni menadžeri, generalni menadžeri, arhitekti rješenja (eng. Solution architects), IT stručnjaci i poslovni menadžeri
- IT profesionalci iz organizacija gdje se ITIL već koristi za upravljenje IT uslugama
- Potrebno je znanje engleskog jezika budući su materijali i ispit na engleskom jeziku
- Poželjne su IT vještine i poznavanje procesa/praksi upravljenja IT uslugama ( eng. IT Service Management-a)
- ITIL v3 Expert certifikat ili 17 bodova u ITIL v3 certifikacijskoj shemi
ITSM Partner Consulting je akreditirana organizacija za obuku (eng. Accredited Training Organisation(ATO)) te ovlaštena za provođenje ITIL treninga i polaganje ITIL ispita
Neprekidno usavršavamo svoje treninge, stoga jamčimo da su naši ITIL 4 seminari uvijek u skladu s aktualnim nastavnim planom i programom propisanim od tvrtke Axelos Limited (vlasnika svih prava za ITIL).
Accredited ITIL® Managing Professional training is provided by ITSM Partner GmbH Wien, accredited by PeopleCert.