ITIL 4 Managing Professional Transition modul
ITIL 4 edukacija i certifikacija (učionica)
Naziv seminara: ITIL 4 Managing Professional Transition modul
Tip seminara: seminar u učionici
Trajanje seminara: 5 dana ( u vremenu od 8:30-16:30)
Certifikat: Da
“Garancija prolaska na ispitu”: Ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve – drugi pokušaj je besplatan
Cijena seminara: 2.150 EUR + PDV
Cijena ceritifikacijskog ispita: 350 EUR + PDV
Preduvjeti: ITIL v3 Expert certifikat ili 17 bodova u ITIL v3 certifikacijskoj shemi.
Popust na cijenu seminara 35%: tri ili više polaznika iz iste organizacije ( cijena po polazniku: 1.397 EUR + PDV)
Popust na cijenu seminara 30%: dva polaznika iz iste organizacije ( cijena po polazniku: 1.505 EUR + PDV)
Popust na cijenu seminara 30%: polaznici ITIL v3 Expert seminara (cijena po polazniku: 1.505 EUR + PDV)
Jezik: predavanja hrvatski (ili engleski), prateća literatura i certifikacijski ispit engleski.
Ispit: Ispit se sastoji od 40 multiple-choice pitanja na engleskom jeziku. Vrijeme predviđeno za riješavanje ispita je 90min; odnosno 120 min i korištenje riječnika ukoliko engleski nije materinji jezik. Nije dopušteno konzultiranje literature. Za prolaz je potrebno minimalno 70% točnih odgovora ( odnosno 28/40).
Polaganje ispita: Ispit se polaže zadnji dan seminara, nastavno na seminar u vremenu 14:00-15:30. Preliminarni rezultati (prolaz/pad) su dostupni unutar sat vremena od završetka ispita, a postignute bodove i elektronički certifikat dobivate u roku od 48 sati.
Ukoliko ste ITIL v3 Expert ili posjedujete najmanje 17 bodova u ITIL V3 certifikacijskoj shemi…
Onda je ovo pravo vrijeme da se upoznate s ITIL 4 novostima u svijetu Service Managementa.
Pomoću ITIL 4 Managing Professional Transition modula omogućen je prijelaz na certifikat ITIL 4 koji odgovara statusu ITIL v3 Expert-a. Ostanite u tijeku!
Seminar je sukladan zahtjevima Axelos-a (službeni akrediter za ITIL) i sadržajno uključuje znanja potrebna za certifikat ITIL 4 Managing Professional certifikat.
Osim teoretskih sadržaja, ITIL 4 Foundation trening sadrži i praktične vježbe usmjerene na razumjevanje moguće primjene naučenog u praksi.
Sadržaj seminara
Teme ITIL 4 Managing Professional Transition treninga su:
- Osnove ITIL-a 4: Glavne promjene u odnosu na ITIL v3 te glavne koncepte ITIL 4.
- Osnovni pojmovi ITIL-a 4 (npr. Vrijednost, Stvaranje vrijednosti kroz usluge, Usluge i Produkti, Prakse itd.)
- Moderne prakse i principi upravljanja IT uslugama
- Temeljna načela ITIL 4 (eng. ITIL 4 Guiding principles). Kroz praktične primjere i vježbe vidjet ćete kako će vam primjena načela koristiti.
- 4 dimenzije Service Management-a (nastale iz poznatog 4P koncepta ITIL-a V3):
- Organizacije i ljudi ( eng. Organisations & People)
- Informacije i tehnologija (eng. Information & Technology)
- Partneri i dobavljači ( eng. Partners & Suppliers)
- Tokovi vrijednosti i procesi ( eng. Value streams & Processes)
- ITIL Sustav vrijednosti usluge (eng. ITIL Service Value System)
- ITIL Lanac vrijednosti usluge ( eng. ITIL Service Value Chain)
- Definiranje tokova vrijednosti (eng. Value streams)
- Naučit ćete kako izgraditi tok vrijednosti usluga. (Temelj za to je ITIL 4 knjiga “Create, Deliver and Support”.)
- Nakon toga se govori o vrijednosti za dionike (eng. Stakeholder Value). Naučit ćete kako funkcionira dizajn putovanja kupca (eng. Customer Journey), kako stvoriti odgovarajuću ponudu usluga i kako izgraditi održiv, dobar odnos s kupcima.
- Agile, Lean i DevOps imali su značajan utjecaj na razvoj ITIL-a 4. Ovdje govorimo o “High velocity IT” i novim operativnim modelima.
- Predzadnji dan posvećen je temama: Governance, Risk & Compliance. Kakav utjecaj imate na vaše procese i prakse? I na kraju, kako uspijevate postići organizacijske promjene?
- Posljednjeg dana dovršavamo “Big Picture”, koja se u ITIL-u 4 zove “Sustav vrijednosti usluga” (eng. ITIL 4 Service Value System). Sažeto prikazujemo osnovne pojmove, koncepte, metode, prakse i procese. Rasprava je također dio pripreme za certifikacijski ispit.
- Rješavamo pokusni ispit. Raspravljamo o vašim odgovorima i objašnjavamo zašto je neki odgovor mogao biti točan.
- Nakon toga slijedi ispit. Uspješan završetak vas čini certificiranim “ITIL 4 Managing Professional” stručnjakom.
Više o sadržaju seminara: The Learning Outcomes for the ITIL 4 Managing Professional Transition module…
The Learning Outcomes for the ITIL 4 Managing Professional Transition module
- Understand the key concepts of service management
- Understand how the ITIL guiding principles can help an organization adopt and adapt service management
- Understand the four dimensions of service management
- Understand the purpose and components of the ITIL service value system
- Understand the activities of the service value chain, and how they interconnect
- Understand how to plan and build a service value stream to create, deliver, and support services
- Know how relevant ITIL practices contribute to the creation, delivery and support across the SVS and Value streams
- Know how to create, deliver and support services
- Understand concepts regarding the high-velocity nature of the digital enterprise, including the demand it places on IT
- Understand the digital product lifecycle in terms of the ITIL ‘operating model’
- Understand the importance of the ITIL Guiding Principles and other fundamental concepts for delivering high velocity IT
- Understand how customer journeys are designed
- Know how to foster stakeholder relationships
- Know how to shape demand and define service offerings
- Know how to onboard and offboard customers and users
- Know how to act together to ensure continual value co-creation (service consumption / provisioning)
- Know how to realise and validate service value
- Understand the scope and activities relevant to Direct and plan
- Understand the role of GRC and how to integrate the principles and methods into the service value system
- Understand and know how to use the key principles and methods of Organizational Change Management to direction, planning and improvement
Seminar je namijenjen…
Tipični polaznici su:
- IT menadžeri, IT voditelji, IT konzultanti, operativni menadžeri, generalni menadžeri, arhitekti rješenja (eng. Solution architects), IT stručnjaci i poslovni menadžeri
- IT profesionalci iz organizacija gdje se ITIL već koristi za upravljenje IT uslugama
Ciljevi seminara
- Usvojiti terminologiju, koncepte i definicije ITILa 4
- Razumjeti ITIL 4 pristup koji opisuje ITIL sustav vrijednosti usluge ( eng. ITIL Service Value System), ITIL Lanac vrijednosti usluge (eng. ITIL Service Value Chain), Tokove vrijednosti ( eng. Value streams) i Prakse ( eng. Practices)
- Razumjeti ključne ITIL 4 prakse te njihov doprinos u izvršavanju IT Service Management aktivnosti (svrha, najbolje prakse, aktivnosti)
- Shvatiti prednosti korištenja ITIL 4 najboljih praksi
- Sklopiti mozaik ITIL 4 praksi u jednu veliku sliku; upoznati zavisnosti praksi
- Diskutirati, analizirati i sagledati mogućnost primjene ITIL 4 preporuka u vlastitoj organizaciji
- Opcionalno: dokazati stečeno znanje polaganjem ispita i ostvarivanje ITIL 4 Managing Professional certifikata
Preduvjeti za pohađanje seminara
- Potrebno je znanje engleskog jezika budući su materijali i ispit na engleskom jeziku
- Poželjne su IT vještine i poznavanje procesa/praksi upravljenja IT uslugama ( eng. IT Service Management-a)
- ITIL v3 Expert certifikat ili 17 bodova u ITIL v3 certifikacijskoj shemi
Certifikacijski ispit
Ispit: ITIL 4 Managing Professional Transition ispit se održava na kraju posljednjeg dana seminara:
- Jezik: engleski
- Trajanje: 90 min, odnosno 120 min za polaznike kojima engleski nije materinji jezik
- 40 pitanja s višestrukim izborom (a,b,c,d) s jednim točnim odgovorom, bez negativnih bodova
- Za prolaz je potrebno odgovoriti na najmanje 28 pitanja (70%) ispravno.
- Ispitni institut koji dodjeljuje certifikat: Peoplecert
- Akreditirana trening organizacija (ATO) za provedbu ispita: ITSM Partner
- Certifikat: Nakon uspješno položenog ITIL 4 Managing Professional Transition ispita, dobivate međunarodno priznati certifikat: ITIL 4 Managing Professional Certificate in IT Service Management). Certifikat dobivate kao e-certifikat unutar 48 sati od polaganja ispita.
Akreditacija
ITSM Partner je akreditirana organizacija za obuku (ATO) i ovlaštena za provođenje ITIL treninga i polaganje ITIL ispita
Neprekidno usavršavamo svoje treninge, stoga jamčimo da je naš ITIL 4 seminar uvijek u skladu s aktualnim nastavnim planom i programom propisanim od tvrtke Axelos Limited (vlasnika svih prava za ITIL).