Savjetovanje:
ISO 20000 SAVJETOVANJE
ISO 20000 je prvi internacionalni standard za upravljanje uslugama. Nudimo usluge procjene stanja te savjetovanja za usklađenje s standardom
ISO 20000 Savjetovanje
ISO 20000 je međunarodni standard za IT Service Management ( ITSM). ISO 20000 dokazuje da nositelj certifikata posluje u skladu s najboljim poznatim praksama IT Service Managementa. Iako baziran je na ITIL-u, ISO 20000 ne postavlja IT Service Management-a prema ITIL-u kao nužan uvjet za dobivanje certifikata.
Kako možete iskoristiti ISO 20000 standard u Vašoj organizaciji?… Uvodite ITSM (ITIL-a) i trebate smjernice? Uveli ste ITSM (ITIL) i želite objektivnu procjenu napravljenog? Želite certifikatom dobiti formalnu potvrdu kvalitete IT Service Management-a u Vašoj organizaciji?… ili ste znatiželjni zadovoljavate li kriterije ISO 20000 certifikata i što Vam eventualno nedostaje…
ISO 20000 paketi usluga
Na putu do ISO 20000 certifikacije, nudimo slijedeće usluge:
ISO 20000 Awareness – Kroz poludnevnu do jednodnevnu radionicu upoznajemo Vas s ISO 20000 standardom i drugim bitnim temama iz područja IT Service Managementa. Objašnjavamo međusobni odnos ITIL – ITSM – ISO 20000. Imate li konkretnih tema koje Vas zanimaju, radionicu ćemo naravno prilagoditi Vašim željama!
ISO 20000 Assessment – Procjena stanja (eng. Assessment) daje uvid u zrelost Vaših postojećih IT Service Management procesa obzirom na kriterije ISO 20000 standarda i identificira „gap“ u odnosu na ISO 20000 certifikat. Kroz sustavnu analizu i intervjue procjenjuje se u kojoj mjeri Vaši procesi zadovoljavaju ISO 20000 standard te gdje su ključni nedostatci. Po završetku faze intervjua i analize, u okviru jednodnevne radionice prezentiraju se rezultati procjene te preporuke za usklađenja u cilju postizanje poboljšanja.
Service Improvement Programm – Temeljeno na rezultatima procjene te postojećim potrebama, definira se Program Poboljšanja Usluge (eng. Service Improvement Programme) koji je kombinacija radionica, prezentacija te savjetovanja (strateškog, taktičkog ili operativnog) za sustavnu uspostavu poboljšanjima Vaših IT Service Management procesa. Konačni cilj je ostvarivanja ISO 20000 certifikata ili, za npr. manje organizacije, poboljšanje kvalitete IT Service Management procesa skladno preporukama ISO 20000 standarda.
ISO 20000 Pre-Audit – Prije pristupanja službenoj procjeni stanja (eng. Audit), uputno je još jednom kroz Pre-Audit Assessment te ustanoviti eventualne propuste i ispraviti ih. Ukoliko se organizacija smatra spremnom za formalnu ocjenu stanja (Audit), pristupa se potrebnim pripremama za certifikaciju od strane ovlaštenih partnera
ISO 20000 Audit – Ovlašteni Auditor procjenjuje stanje organizacije obzirom na ISO 20000 standard te ukoliko organizacija zadovoljava sve propisane kriterije, dodjeljuje ISO 20000 certifikat.
ISO 20000 Certifikat – Certifikat vrijedi tri godine. Jednom godišnje potrebno je provoditii audit provjere, a ponovni kompletni re-audit provodi se tri godine od datuma dodjele certifikata.
ITIL Edukacija:
ITIL® 4 Edukacija i certifikacija
ITIL 4 seminare smo prebacili u virtualnu učionicu te ih do daljnjeg nudimo kao interaktivne webinare. Mogli bismo reči – prava mala “Digitalna transformacija”!…
* Popust: za interaktivne webinare dajemo 50% popusta u odnosu na cijenu seminara u učionici
* “Garancija prolaska na ispitu” – Naravno, i za interaktivne webinare nudimo ovu opciju tj. ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve, drugi pokušaj je besplatan!