Uspješno smo se prilagodili novonastaloj situaciji te od 4/2020 naše seminare nudimo kao interaktivne webinare. Virtualna učionica / Interkativni webinari su trenutna alternativa seminarima u učionici. Ujedno, cijene su za ovu varijantu edukacije 50% cijene seminara u učionici...
ITIL 3 INTERAKTIVNI WEBINARI
Virtualni prolazak kroz naš ITIL 3 Poster i ključne pojmove i definicije ITIL 3 dobrih praksi upravljanja uslugama. Poster je osmišljen kao dio naših materijala za ITIL 3 edukacije...
ITIL 3 POSTER & OVERVIEW
Upoznajte se s ITIL 3 kvalifikacijskom shemom te mogućnostima za tranziciju s ITIL 3 na ITIL 4...
ITIL 3 KVALIFIKACIJSKA SHEMA
ITIL 4 Managing Professional Transition je modul koji nosiocima viših stupnjeva ITIL 3 certifikata omogućuje prelazak na viši nivo certifikata u ITIL 4...
TRANZICIJA ITIL 3 NA ITIL 4
ITIL 3 Seminare nudimo i kao E-learning...
ITIL 3 E-LEARNING
Sukladno situaciji, ITIL 3 seminare do daljnjega ne nudimo u učionici. Ipak, "digitalno smo se transformirali" te kao alternativu nudimo virtualnu učionicu (interaktivni webinari) ili E-learning. ... Svejedno, nadamo se da se u dogledno vrijeme vidimo i u učionici!
ITIL 3 SEMINARI U UČIONICI

Human Synergistics® Circumplex model – “Crveni”  Agresivni/ Obrambeni Stilovi

“Crveni” Agresivni / Obrambeni stilovi stavljaju naglasak na zadatke u odnosu na ljude i potaknuti su nesigurnošću pojedinca. U ekstremnim slučajevima, ovi stilovi dovode do fokusiranja pojedinaca na vlastite potrebe na uštrb potreba cijele grupe. Iako su ponekad učinkoviti, Agresivni/Obrambeni stilovi dovode do stresa, odluka baziranih na situaciji umjesto iskustvu, i konflikata umjesto suradnje.

Circumplex model:

“Crveni”  Agresivni / Obrambeni stilovi

7 Sati Opozicijski (eng. Oppositional)

Odražava potrebu za sigurnošću koja se manifestira kroz ispitivački, kritički te čak cinični pristup. Iako pojedinci visoko pozicionirani u ovom stilu propitkivanjam mogu dovesti do boljih ideja, mogu također i pretjerano naglasiti beznačajne mane, koristiti kritiku za zadobivanje pažnje i prebacivanje krivnje za vlastite pogreške na druge.

8 Sati Moć (eng. Power)

Odražava potrebu za prestižem i utjecajem te težnju izjednačavanju vlastite vrijednosti sa sposobnošću kontroliranja drugih. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila diktiraju (a ne usmjeravaju) tuđe postupke, pokušavaju svime samostalno upravljati, a prema drugima se odnose agresivno i nasilno.

9 Sati Natjecateljski (eng. Competitive)

Temeljeno na potrebi zaštite vlastitog stausa u usporedbi s ostalima, pojedinac radi bolje od ostalih i nikad ne djeluje kao da mu to ne uspjeva. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila traže prepoznavanje i pohvali drugih, vide natjecanje i izazov dokazivanja i održavanja osjećaja superiornosti i u situacijama u kojima za to nema potrebe.

10 Sati Perfekcionist (eng. Perfectionistic)

Temeljeno na potrebi za besprijekornim rezultatima, izbjegavanjem neuspjeha i sklonosti izjednačavanju vlastite vrijednosti s nerealno visokim standardima. Pojedinci pozicionirani visoko unutar ovog stila pretjerano su okupirani detaljima, imaju nerealna očekivanja od sebe i drugih te su skloni nestrpljivosti, frustraciji i indiferentnosti naspram tuđih potreba i osjećaja.

Human Synergistics ponuda

Jezici koje govorimo: hrvatski, engleski i njemački.

Za sve dodatne informacije, konaktirajte nas na

E-mail: info@itsm.hr.

Naša E-LEARNING ponuda!

COBIT 5 (e-learning):
COBIT 5 Foundation

TOGAF seminari (e-learning):
TOGAF Essentials 2018 * TOGAF 9 Foundation * TOGAF 9 Certified * TOGAF Foundation & Certified * TOGAF Certified and Implementation

IT4IT seminari (e-learning):
IT4IT Foundation

Archimate seminari (e-learning):
Archimate 3 Practitioner

BPMN 2.0 seminari (e-learning):
BPMN 2.0 Foundation

LEAN seminari (e-learning):
Lean Foundation and Management Overview (Level 1) * Lean Master Belt Practitioner (Level 1 and 2)

SIX SIGMA seminari (e-learning):
Six Sigma Foundation Green Belt * Six Sigma Advanced

PRINCE 2 seminari (e-learning):
PRINCE 2 Foundation *PRINCE 2 Practitioner

SCRUM/AGILE seminari (e-learning):
Scrum Developer Certified (SDC) *Scrum Master Certified (SMC) * Scrum Product Owner Certified (SPOC) * Agile Expert Certified (AEC)

Information security (e-learning):
ISACA Certified Information Security Auditor (CISA) * ISACA Certified Information Security Manager (CISM)) * Systems Security Certified Profesional (SSCP) * Certified Information Systems Security Professional (CISSP)

RESILIA seminari (e-learning):
RESILIA Foundation *RESILIA Practitioner

CompTIA (e-learning):
CompTIA A+ * CompTIA Linux * CompTIA Network * CompTIA Security

PMP (e-learning):
PMP Certification Training * PMI Introduction * PMI Executive Strategy and Management * PMI Quality Management * PMI Risk Management * PMI Schedule and Cost Control * PMI Scope and Requirements * PMI Managing Project Teams * PMI Strategic Planning * PMI Project Management Skills for Non-project Managers

ITIL (e-learning):
ITIL v3 FOUNDATION:
ITIL v3 Foundation
ITIL v3 INTERMEDIATE - Lifecycle:
Lifecycle - Service Strategy (SS) * Lifecycle - Service Design (SD) * Lifecycle - Service Transition (ST) * Lifecycle - Service Operation (SO) * Lifecycle - Continual Service Improvement (CSI)
ITIL v3 INTERMEDIATE - Capability:
Capability - Operational Support and Analysis (OSA) *Capability - Release, Control and Validation (RCV) *Capability - Planning, Protection and Optimization (PPO) *Capability - Service Offerings and Agreements (SOA)
ITIL v3 EXPERT:
Managing Across Lifecycle
ITIL v3 PRACTITIONER:
ITIL Practitioner