Human Synergistics® – Paketi usluga za Organizacijski razvoj
Organizacijsku kulturu je moguće mjeriti, opisati i mijenjati!
Konzultanti ne stvaraju promjene – stvaraju ih ljudi unutar organizacije. Zaposlenici najbolje znaju što bi trebalo promijeniti, ali ih se nedovoljno pita ili nedovoljno potpomogne u procesu promišljanja koji bi donio odgovore. Slijedeće usluge pomašu da se postave “prava pitanja”, identificiraju odgovori koji donose željene promjene u organizacijskoj kulturi…
OCI
Organisational
Culture Inventory
Organisational Culture Inventory (OCI)
…identificira profil organizacijske radne kulture kroz način ponašanja koji zaposlenici vide kao uvjet da bi se “uklopili i opravdali očekivanja” tj. identificira se “način rada u organizaciji”. OCI je najrašireniji i najkorišteniji alat za mjerenje organizacijske kultur i može se primijeniti u slijedećim slučajevima:
- Procjena utjecaja organizacijske promjene
- Pronalaženje smjernica za organizacijske promjene i razvoj
- Procjena prilagodljivosti organizacije
- Prepoznavanje i prenošenje kulture učinkovitih odjela
- Povećanje pouzdanosti i kvalitete cijelog sustava
- Pomoć kod spajanja, preuzimanja i strateških povezivanja tvrtki
- Povećanje razumjevanja kulture od strane menadžmenta
- Pomoć kod strateških, strukturalnih i tehnoloških promjena
- Integriranje različitih organizacijskih podjedinica
- Upravljanje različitošću
OCI brošura |
OCI/OEI
Organisational
Effectiveness Inventory
Organisational Effectiveness Inventory (OEI)
…nadopunjava OCI, donoseći procjenu unutarnjih faktora i uvjeta koji imaju moguća utjecaj na rad organizacije, konkretno:
- strukture, sustavi, tehnologije, vještine/kvalitete voditelja/managera koji mogu biti uzročnici kulture, i
- dodatni ishodi procjena na individualnim, timskim i organizacijskim razinama.
OCI/OEI brošura |
CSSS
Customer Service
Styles Survey
Customer Service Styles Survey (CSSS)
…mjeri način na koji se ljudi iz organizacije odnose prema klijentima, točnije iskustvo klijenata sa zaposlenicima pružatelja usluga. Anketa prepoznaje 12 stilova odnosa prema klijentu, sukladno circumplex-u , uz dodatnih pet pitanja o uslugama. Kombiniranjem rezultata CSSS-a dobivenih od strane klijenata i rezultata OCI-ja od zaposlenika, dobiva se definirano stajalište koje je moguće prezentirati CEO-ima.
CSSS brošura |