ITSM savjetovanje:
ITSM SAVJETOVANJE
… koristeći dobre prakse ITSM-a poboljšavamo Vaš sustav upravljanja uslugama!…
* Koncept razvijamo sukladno potrebama organizacije
* Projekte uspostave kombiniramo s edukacijama ljudi ( opcionalno moguće postizanje internacionalno priznatih ITIL certifikata)
IT Service Management – savjetovanje
Uspostava/optimizacija ITSM procesa
“Poboljšajte ciljano Vaše IT Service Management procese!”
Našim uslugama pomažemo organizacijama u uspostavi procesno orijenitanog pristupa životnom ciklusu IT usluga. Pristup uspostavi/optimizaciji jednog ili grupe procesa baziran je na preporukama najboljih praksi, a uključuje slijedeće pakete usluga:
ITSM Paketi usluga
ITSM-Process-SCAN© – procjena stanja postojećih ITSM procesa u organizaciji u odnosu na ITSM najbolje prakse, identifikacija jakih strana/slabosti te preporuka poboljšanja. Metodologija procjene se temelji na CMMI – Capability Maturity Model Integrated-u, a uključuje promatranje postojećih praksi u organizaciji, analizu postojeće dokumentacije te intervjue zaposlenika.
ITSM-Process-OPTI© – optimizacija već uspostavljenih ITSM procesa. Nastavno na procjenu zrelosti ciljanih procesa, dajemo preporuke za poboljšanja te sukladno tome vršimo optimizacijski redizajn procesa.
ITSM-Process-START© – Za organizacije koje nemaju definirane ITSM procese, nudimo kompletno modeliranje procesa od početka; dizajn ITSM procesa (procesni dijagram, opis procesa/funkcije, opis uloga i odgovornosti, politike, sučelja, ključni predlošci), koncept integracije više procesa u jednu cjelinu. Ovime dobivate kompletne predloške za uspostavu procesa i integraciju procesa u organizaciju.
ITSM-Process-ALL-INCLUSIVE© – ovo rješenje uključuje aktivnosti potrebne za kompleksnije uspostave veće grupe procesa u organizaciji. Prilagođeno konkretnom slučaju organizacije, pristup uključuje:
- konceptualizaciju i planiranje
- vođenje (eng. coaching)
- edukaciju (seminari, radionice, simulacije) – uže specijalizirano, prilagođeno potrebama organizacije npr. procesne radionice
- savjetovanje (strateško, taktičko ili operativno)
- projekt management
- kontrolu kvalitete i postizanja postavljenih ciljeva.
Koristeći najbolje prakse i vlastito iskustvo pomoći ćemo vam da sustavno implementirate/poboljšate vaš IT Service Management.
Naši ITSM Poster (free download)
ITIL Edukacija:
ITIL® 4 Edukacija i certifikacija
ITIL 4 seminare smo prebacili u virtualnu učionicu te ih do daljnjeg nudimo kao interaktivne webinare. Mogli bismo reči – prava mala “Digitalna transformacija”!…
* Popust: za interaktivne webinare dajemo 50% popusta u odnosu na cijenu seminara u učionici
* “Garancija prolaska na ispitu” – Naravno, i za interaktivne webinare nudimo ovu opciju tj. ukoliko certifikacijski ispit ne položite iz prve, drugi pokušaj je besplatan!